Sunday, April 25, 2010

第一个广东Blog

真係玩嘢,三更半夜先来写Blog. 仲又係写广东话嘅添,可能写都半夜都没定。你会话,而家都半夜咗喇...哈哈... 近来真係劲攰,都唔知做咩...又唔係做好多嘢.....可能老咗喇... 没到廿岁人都咁快攰, 卅啊岁唔係死得? 哈哈...

原来近来唔係我一个人有感情问题,企他人都係o.... 原来感情依家嘢,真係难搞,最好就唔好掂啊... 掂到嘅话结果有两个.... (一)甜蜜如蜜糖 (二)烦恼到痴线..... 都揾唔到答案架.....不过,而家放开咗就好D 喇....随缘喇....

听日仲有大把嘢又做... 过埋依几过星期话啫会开心D嘅.... 不过,近来做电台真係嘅开心...几有成就感.... 母亲节果集最钟意喇.... 希望我妈咪都钟意喇... 仲没send俾佢...不过第一次係电台讲我爱你,因该都会嘢特别嘅....

太攰咗,唔写喇... 不过希望大家都开开心心.... 近来我两个对我来讲好重要嘅人都唔开心,都好烦,当然我都唔好得去边... 希望大家开心喇....

拜拜!

No comments:

Post a Comment