Sunday, May 16, 2010

我觉得自己好似沙煲仔咁傻!

呢个世界其实可以好简单,好开心... 但係唔知点解人人都要往向爬....

听日考试了... 好紧张.... 已经三更半夜咗,但是都没温晒... 点好?我真係唔知道... 想揾个人讲吓都冇... 睇戏睇到眼泪都流... 对我来讲 〈富贵们〉呢套戏最感动嘅地方,係兄弟情.... 睇住沙煲仔 (马国明饰)... 每次做乜事都係为咗佢大佬.... 真係觉得好感动.... 一段戏可以重复咁睇好几次... 成日都同D friend 话,我演戏嘅时候好容易投入... 感情戏唔使用眼药水都可以... 话者係因为自己经历多咗... 所以好容易投入....

一句我本人好钟意嘅对白.... 我同佢都係一个好简单好踏实嘅人,我信我地有双手一定唔会饿死... 可笑嘅係人人日日都追求... 到头来又唔係只係希望可以安安静静咁过埋下半世....讲到尾 最重要嘅都係有人陪你一起过....

我呢个后生仔实在太灰咗... 话者係太担心听日嘅考试... 盼望你帮我祈祷....

No comments:

Post a Comment